Thursday, August 11, 2016

I'm back

Aloha!

I'm back :)

Wuuuuuu, dekat setahun dah sebenarnya aku tukar kerja! Masa create blog nie dulu kerja tempat lama. Sekarang kat tempat kerja baru, baru la keinginan untuk menulis blog tu datang balik. hihi. Sebab banyakk kot kenangan manis yang aku nak abadikan dalam blog nie. Nak membebel pun iye jugakkk.

Tempat baru, suasana baru tu biasa la weyh. Dulu tempat kerja lama secoet ja staff. Sekarang tempat besar maka besarlah karenahnya. Dulu aku kerja tempat lama secoet staff tu pun pening aku nak melayan. Sekarang alhamdulillah, dah setahun kerja dah boleh bawa diri dah. :)

Kerja kali nie gaji lagi mahal, elaun pun ok. Untuk seorang bujang macam aku nie memang cukup sangat-sangat la. Kerja pulak dekat tempat pendalaman, ape je yang ade la untuk aku bazirkan. Tapi gaji mahal, elaun mahal kerja pun boleh tahan la banyaknya. Sibuk manjang. Tapi alhamdulillah, rezeki kot memang tak boleh nak merungut. 



Habluminnallah, Habluminnas :)

No comments: